حتما برای بسیاری از ما پیش آمده است که می خواهیم قبض آب یکی از شهرهای استان گلستان را در شهر خودمان پرداخت کنیم اما به مشکل خورده ایم. مثلا خانه ای در گلستان داریم و هر ماه نمی توانیم به آنجا سر بزنیم. در این حالت قبوضی که برای خانه مان می آید را نیز نمی توانیم دریافت کنیم. بدین منظور باید از روش های اینترنتی مشاهده قبض و پرداخت آنلاین قبض آب استان گلستان استفاده کنیم. ما در این مقاله می خواهیم روش های مشاهده قبض آب و پرداخت آنلاین قبض آب استان گلستان را شرح دهیم.


 پرداخت الکترونیکی قبوض آب استان گلستان 


 

معرفی سایت شرکت آب و فاضلاب استان گلستان

با توجه به گستردگی شهرها و روستاهای استان گلستان و به دلیل سهولت دسترسی به خدمات الکترونیکی ، سایت شرکت آب و فاضلاب استان گلستان امکان پرداخت اینترنتی قبوض آب را فراهم کرده است.
سایت شرکت آب و فاضلاب استان گلستان : http://abfagolestan.ir/home.php

 

 

 

در این سایت همانطور که مشاهده می کنید به سادگی امکان پرداخت الکترونیکی قبوض آب فراهم شده است. همچنین سایر خدمات نظیر اخبار و رویدادهای مربوط به آب استان و نکات ایمنی در این سایت وجود دارد.


روش مشاهده قبض آب شهری گلستان و پرداخت آنلاین آن

برای مشاهده قبض آب استان گلستان وارد سایت http://abfagolestan.ir/home.php شوید. همانطور که مشاهده می کنید در وسط سایت،  گزینه ای به نام مشاهده صورتحساب وجود دارد. بر روی آن کلیک کرده و وارد صفحه زیر می شویم:

 


حال باید شماره پرونده آب خود را همراه با شماره اشتراک خود که در قبض های پرداختی قبلی نیز وجود دارد ، وارد کنیم تا بتوانیم قبض آب خود را مشاهده کنیم.
همچنین می توانیم از طریق وارد کردن شناسه قبض و شماره اشتراک نیز قبض خود را مشاهده کنیم.
پس از مشاهده آخرین قبض خود می توانید شناسه پرداخت و شناسه قبض خود را یادداشت کنید و مانند سایر قبوض کاغذی نسبت به پرداخت آنها اقدام کنید.






منبع : راهنمای مشاهده قبض آب گلستان و پرداخت قبوض آب گلستان