پیام رسان محبوب تلگرام ، با آپدیت های جدید خود و رفع نقص ها و نیازمندی های قبلی محبوبیت خود را بیش از پیش در بین کاربران خود افزایش داده است . همانطور که می دانید پشتیبانی از زبان فارسی و محدود سازی کاربران گروه و کانال توسط ادمین و امکان ارسال پیام تصویری و ویدئویی به نسخه های قبلی تلگرام یعنی نسخه 4.1 تلگرام و نسخه 4 تلگرام اضافه شد ، اکنون این پیام رسان در نسخه 4.2 قابلیت های جدید دیگری مثل بیو تلگرام و عکس های نابود شونده را به کاربران خود ارائه کرده است . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک ویژگی های نسخه جدید تلگرام یعنی اضافه کردن بیو به پروفایل تلگرام و سایر ویژگی های این نسخه را بررسی خواهیم کرد .

 

 


نسخه جدید تلگرام 4.2 چه ویژگی هایی دارد ؟

از مهم ترین ویژگی های نسخه جدید تلگرام یعنی تلگرام 4.2 می توان به اضافه کردن بیو به پروفایل تلگرام اشاره کرد . در تلگرام 4.2 امکان فرستادن عکس ها و فیلم های نابودگر در چت های خصوصی به وجود آمده است . شما می توانید برای عکس ها و فیلم های خود علامت ساعت و تایمر قرار دهید و در صورتی که فردی از عکس نابود شونده ای که برایش فرستاده اید اسکرین شات بگیرد ، پیغامی مبنی بر آن برای شما ارسال خواهد شد .  در این نسخه با استفاده از CDN های رمزگذاری شده می توانید بسیار سریع عکس ها و فیلم های مورد نظر خود را از گروه ها و کانال ها ی مختلف دانلود نمایید . همچنین می توانید با انتخاب یک استیکر و زدن گزینه UP آن استیکر را به صورت تمام صفحه ببینید . ضمن اینکه در نسخه 4.2 امکان ویرایش عکس پیشرفته قرار داده شده و شما می توانید به وسیله آن بسیار سریع تر از نرم افزارهای مشابه تصاویر خود را ویرایش کنید .

 

 


 



نحوه افزودن بیو به پروفایل تلگرام

برای اضافه کردن بیو به تلگرام ، بعد از نصب نسخه جدید تلگرام یعنی تلگرام 4.2 مراحل زیر را دنبال کنید :
1- برنامه تلگرام را اجرا کرده و روی آیکون سه خط در بالای صفحه تپ کنید .
2- وارد Settings شوید .

 


3- مشاهده می کنید که در بخش info گزینه Bio اضافه شده است . روی آن تپ کنید .

 


4- در این بخش شما می توانید متن کوتاهی شامل حداکثر 70 کارکتر وارد کنید . متن بیو تلگرام خود را وارد کرده و روی آیکون تیک در بالای صفحه تپ کنید . این متن به عنوان توضیحات پروفایل تلگرام شما دیده خواهد شد .

 

نکته : در صورت افزودن توضیحات پروفایل تلگرام ( بیو تلگرام ) اعضای گروه هایی که در آن عضو هستید قادر به مشاهده بیو تلگرام شما خواهند بود .

 


 اعضای همه گروه هایی که در آن عضو هستید بیو تلگرام شما را مشاهده خواهند کرد . 


 

 



منبع : افزودن توضیحات پروفایل تلگرام و اضافه کردن بیو به پروفایل تلگرام