سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی وب سایتی که در کمتر از 8 ثانیه مشکل کندی آیفون شما را تشخی

 

 بعد از مدتی که از کار کردن با گوشی های آیفون گذشت ، کند شدن آن ها به چشم می خورد.  مخصوصا که اپل در هفته های گذشته اعتراف کرد که سرعت گوشی های قدیمی خود را عمدا کاهش می دهد؛ اقدامی که از سوی رسانه های مجازی سیاست اپل برای فروش راحتتر مدل های جدید آیفون عنوان شد. برای تشخیص کند شدن آیفون روش هایی پیشنهاد شده که راحت ترین آنها مراجعه به یک وب سایت است. اگر اخبار حوزه تکنولوژی را دنبال می کنید، حتما مشکل سرعت پردازشی آیفون های قدیمی به گوشتان خورده است. اپل ضمن تایید این موضوع، تصمیم گرفت این مشکل را با تعویض باتری آیفون هایش که باعث کاهش سرعت پردازش گوشی می شود، حل کند. از این رو، کاربران ممکن است به جای صرف هزینه هنگفت برای خرید گوشی جدید، ترجیح دهند تنها باتری گوشی قدیمی خود را تعویض کنند تا از شرّ این کاهش سرعت خلاص شوند. البته از آن‌جا که گوشی‌های ساخت اپل هیچ‌کدام باتری قابل تعویض ندارند، چنین راهکاری چندان جنبه عملیاتی پیدا نمی کند. برای اینکه دریابیم آیا آیفون قدیمی‌مان متاثر از این سیاست عمدی اپل بوده یا خیر، در کنار چند نرم‌افزار مثل GeekBench و CPU DasherX، می توانیم از یک وب سایت کمک بگیریم که مشکل کندی مدل های آیفون 6 اس به بالا را به سرعت تشخیص می دهد. در ادامه با هیواتک همراه باشید.

 

 

جدید ترین مقالات سایت را بخوانید : قابلیت Do not disturb در آیفون ، غیر فعال کردن voicemail در آیفون

 

 



دلیل کندی گوشی های آیفون

بدین منظور، کافی است با گوشی خود به وب سایت SlowApple مراجعه و گوشی خود را تست کنید. در این سایت کاربر متوجه کند شدن آیفون و سرعت استاندارد در مدل های مختلف می شود. اگر گوشی شما در کمتر از 8 ثانیه از آزمون موفق و سربلند بیرون بیاید، در وضعیت خوبی قرار دارد.

از طرفی، با مراجعه به بخش Battery در تنظیمات گوشی و مشاهده پیغام “Your iPhone battery may need to be serviced” می توانید متوجه مشکل خاصی در باتری گوشی آیفون خود شوید.

 

 

 


 

 




منبع مقاله>> کلیک

 




منبع : معرفی وب سایتی که در کمتر از 8 ثانیه مشکل کندی آیفون شما را تشخیص می دهد!