وقتی سخن از نرم افزار اینستاگرام پیش می آید معمولا به یاد مشکلات ورود به اینستاگرام می افتیم. چرا که در کشورما معمولا اشتباهات زیادی در زمینه اکانت اینستاگرام رخ می دهد و کاربران دلایل بروز آن ها را نمی دانند. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران تفاوت حذف اینستاگرام (حذف نرم افزار اینستاگرام) با حذف اکانت اینستاگرام را نمی دانند تصمیم گرفتیم در یک مقاله مجزا تفاوت های این دو موضوع را بررسی کنیم. اگر با خطای violating our terms در ورود به اینستاگرام مواجه شده اید یا حتی خطای  An Unknown network error has occurred در ورود به اینستاگراممشاهده می کنید باید بدانید یا اکانت شما دچار محدودیت شده و موجب جریمه اکانت اینستاگرام شده اید و یا مشکلی در اتصال به اینترنت دارید. بنابراین خطاهای ورود به اینستاگرام در این مقاله بررسی نمی شوند بلکه موضوعات مربوط به حذف اینستاگرام مورد ارزیابی قرار گرفته است.


 حذف اینستاگرام با حذف اکانت کاملا تفاوت دارد. 

 

حذف اینستاگرام یعنی چه ؟

سوالی که بسیاری از مردم دارند این است که حذف اینستاگرام یعنی چه ؟ برخی افراد تصور می کنند وقتی گوشی خود را عوض می کنند یا گوشی خود را ریست فکتوری می کنند و یا حتی زمانی که نرم افزار اینستاگرام خود را حذف و مجددا نصب می کنند اکانت اینستاگرام آنها حذف شده و دیگر قابل دسترس نیست. این تصور کاملا اشتباه است چرا که وقتی شما یک اکانت اینستاگرام می سازید در واقع یک حساب کاربری ساخته اید که می توانید در هر زمان و هر مکان و با استفاده از هر گوشی یا کامپیوتری به آن وصل شوید. بنابراین تعویض گوشی موبایل دلیلی برای از بین رفتن حساب اینستاگرام شما نیست.
حتی زمانی که مشکل ورود به اینستاگرام دارید و خطاهای خاصی دریافت می کنید اکانت اینستاگرام شما حذف نشده است. بلکه ممکن است اتصال اینترنت ضعیفی داشته باشید و یا از طرف اینستاگرام بعلت نقض قوانین جریمه شده باشید که ما شما را در مقالات قبلی با این موضوعات و روش های رفع آن آشنا کرده ایم.
حذف اینستاگرام دو معنی دارد. یک اینکه شما می توانید با حذف نرم افزار ، آن را مجددا نصب کنید. دوم اینکه شما می توانید اکانت اینستاگرام خود را به صورت دائم یا موقت حذف نمایید. این دو موضوع کاملا با یکدیگر فرق دارد و ما در مقالات حذف اکانت اینستاگرام به طور کامل آن را شرح داده ایم.


 



روش های حذف اکانت اینستاگرام

همانطور که قبلا گفتیم پاک کردن اکانت اینستاگرام به دو شکل است:
1- پاک کردن اکانت به صورت موقت : این موضوع همان غیر فعال کردن موقت اکانت است که قبلا در مقاله حذف موقت اکانت اینستاگرام آن را شرح داده ایم.
2- پاک کردن حساب اینستاگرام به صورت دائمی : این مدل برای زمانی کاربرد دارد که شما می خواهید کاملا اطلاعات اکانت خود را پاک کنید و دیگر احتیاجی به فعال سازی مجدد آن ندارید . برای آشنایی بیشتر مقاله نحوه حذف دائم اکانت اینستاگرام را مطالعه نمایید.
توجه کنید که هر دو حالت حذف اکانت اینستاگرام از داخل سایت اینستاگرام انجام می پذیرد.


روش های حذف نرم افزار اینستاگرام

تصور کنید در هنگام باز کردن برنامه اینستاگرام ، خطای کرش کردن یا یک خطای ناشناخته از طرف سیستم عامل گوشی صادر می شود. اینجاست که شما نیاز پیدا می کنید نرم افزار راحذف کرده و مجددا نصب کنید. روش های حذف نرم افزار اینستاگرام در گوشی های اندروید و آیفون متفاوت است. جهت حذف نرم افزار اینستاگرام در اندروید می توانید وارد مدیریت برنامه ها شده و با انتخاب نرم افزار مد نظر ، آن را لغو نصب یا Uninstall کنید. در گوشی های آیفون نیز از طریق نگه داشتن انگشت خود روی آیکون نرم افزار و انتخاب گزینه حذف می توانید به سادگی نرم افزار اینستاگرام را حذف نمایید.

 

 

نکته مهم این است که بعد از نصب مجدد نرم افزار اینستاگرام، باید وارد قسمت Login شده و نام کاربری قبلی و رمز عبور خود را وارد نمایید. در صورتی که رمز عبور اینستاگرام خود را نمی دانید مقاله بازیابی رمز اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

 

 






منبع : حذف اینستاگرام و معانی آن