سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنظیمات Passcode و Touch id آیفون

 

شرکت اپل از ابتدای فعالیت خود ، حفظ حریم خصوصی افراد و امنیت گوشی های همراهش را از بزرگترین اهداف خود قرار داده است اما با این حال نیز لازم است خود کاربران هم در برخی موارد احتیاط کنند. شاید از اولین تلفن های همراهی که دارای حسگر انگشت بودند بتوان گوشی آیفون 5s را مثال زد که بعد از آن تحولی بزرگ در تولیدات شرکت اپل ایجاد شد و بعد از استقبال کاربران از سنسور اثر انگشت، از آن به بعد این ویژگی به تمامی گوشی ها نسل بعدی آیفون اعمال شد. در این مقاله قصد داریم نحوی گذاشتن اثر انگشت یا Touch ID در آیفون را به شما آموزش بدهیم. همچنین مطالعه ی مقاله ی گذاشتن رمز روی آیفون را نیز به شما پیشنهاد می کنیم با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید.

ادامه مطلب...

راهنمای تنظیمات مودم TP-LINK W8960n

تنظیم مودم همیشه برای کاربرانی که در این زمینه سر رشته ای ندارند کاری دشوار بوده و معمولا انجام این عمل را از دیگران خواستارند ولی با مطالعه ی مطالب مربوطه برای تنظیم مودم ، به راحتی می توانید کانفیگ مودم خود را انجام دهید.  در صورتی که مودم تی پی لینک خریداری نموده اید و برای اتصال اینترنت ADSL خود با مشکل رو به رو می باشید، توصیه می کنیم کانفینگ مودم تی پی لینک را مطالعه نمایید تا با تنظیم مودم های تی پی لینک آشنایی پیدا نمایید. همچنین این نکته قابل ذکر است که بعضی از مشکلات اینترنت، مربوط به تنظیمات مودم شما می باشد. بدین منظورخواندن مقاله ی نحوی رفع مشکلات اینترنت را به شما توصیه می کنیم. با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید.

ادامه مطلب...

ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی 96


 

تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی ، فرصتی مجدد برای ورود متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل در این دانشگاه ها می باشد . در ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی 96 ، آن دسته از رشته محل هایی که ظرفیت شان تکمیل نشده است ارائه می شوند و همه داوطلبانی که درکنکور سراسری 96 شرکت کرده و یا نکرده اند ، می توانند نسبت به ثبت نام در این مرحله اقدام نمایند . بنابراین ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی بصورت بدون کنکور نیز صورت میگیرد و متقاضیان می بایست از میان رشته محل های ارائه شده ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند . لازم به ذکر است که رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور 96 در مقطع کارشناسی پیوسته و رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی 96 در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می باشند . در این مقاله برآنیم تا اطلاعات و راهنمایی از زمان و شرایط و مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی 96 را در اختیارتان قرار دهیم .


 ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی بصورت حضوری می باشد . 

ادامه مطلب...

ربات تبدیل فیلم به گیف در تلگرام

همانطور که مستحضر می باشید، پیام رسان تلگرام این روز ها جایگاه خاصی را میان کاربران فضای مجازی پیدا کرده است. کمتر کسی است که از ویژگی های این اپلیکیشن بی خبر باشید. شما می توانید به کمک تلگرام پیام تصویری ، پیام صوتی تلگرام ، استیکر های شخصی ، گیف و موقعیت مکانی یا لایو لوکیشن خود را برای دیگران ارسال نمایید. همچنین به راحتی می توانید با کم کردن حجم فیلم و بی صدا کردن آن گیف بسازید. بدین منظور تبدیل فیلم به گیف تلگرام را مطالعه نمایید. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، نرم افزار هایی به منظور ساخت گیف وجود دارند که به کمک آن ها نیز می توانید به راحتی گیف بسازید، ولی راحت ترین ترین روش از طریق خود پیام رسان تلگرام می باشد که بدون نیاز به نرم افزار های مربوطه می توانید این عمل را انجام دهید. در این مقاله یک روش دیگر برای ساخت گیف به کمک ربات را در اختیار شما خواهیم گذاشت که امیدواریم در این زمینه آموزش خوبی به شما داده شود. با گروه مشاوره هیواتکهمراه باشید.

ادامه مطلب...

راهنمای تبدیل فیلم به گیف در تلگرام

یکی از جالب ترین امکانات تلگرام ، تبدیل فیلم به گیف می باشد. وقتی صحبت از گیف می کنیم منظور همان تصاویر متحرک و بی صدایی است که در بالای کیبورد تلگرام در نواری کنار گزینه استیکر ها و ایموجی ها قرار گرفته است که در آن محل گیف های ذخیره شده توسط شما قرار دارند و با توجه به استفاده شما از آن ها رتبه بندی می شوند. تبدیل فیلم به گیف در تگلرام از طریق خود مسنجر امکان پذیر است و نیازی به نرم افزار هایی در این رابطه ندارد ولی بازم هم در بازار از این نرم افزار ها زیاد به چشم میخورد. ولی برای کاهش حجم گوشی خود توصیه می کنیم این عمل را از طریق خود پیام رسان تلگرام انجام دهید. این عمل از حجم بالای فیلم کم می کند و ارسال آن فیلم در قالب گیف حجم کمتری از اینترنت شما را هدر می دهد. همچنین خواندن مقاله ی ساخت استیکر شخصی در تلگرام و ساخت کانال در تلگرام را نیز به شما توصیه می کنیم. با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید

ادامه مطلب...