سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حالت روح در موبوگرام چیست


با به روی کار آمدن پیام رسان تلگرام ، نسخه ی فارسی این نرم افزار برای فارسی زبانان نیز منتشر شد. این نسخه ی فارسی در میان مردم با نام موبوگرام مشهور است که امکانات جالب تر و به روز تری را نسبت به تلگرام به کاربران خود عرضه می کند. از مشهور ترین این امکانات حالت روح موبوگرام است که شاید بار ها اسم آن را شنیده باشید یا به کسانی برخورد کرده باشید که پیام هایتان را بدون تیک دوم می خوانند و در حالت آفلاین برای شما گزارش می شوند. در این مقاله گروه مشاوره هیواتک این امکان را برای شما نیز شرح خواهد داد تا با نصب موبوگرام ، از امکانات آن بهره ببرید.


 موبوگرام یک نسخه غیر رسمی از تلگرام است. 

ادامه مطلب...

راهنمای تنظیمات مودم D-LINK DSL-2700U

همانطور که می دانید امروزه برای دسترسی به اینترنت و حتی برای بهره بردن از شبکه های اجتماعی نیازمند یک مودم می باشید. مودم ها انواع مختلفی داند که در مقالات قبل نحوه کانفیگ کردن مودم تی پی لینک ، کانفیگ کردن مودم زایکسل ، کانفیگ کردن مودم دی لینک را به شما آموزش دادیم. کانفیگ کردن به معنای راه اندازی مودم برای اتصال به اینترنت می باشد که گروه مشاوره هیواتک در این مقاله کانفیگ کردن یکی از مدل های مودم دی لینک را به شما آموزش خواهد داد. همچنین در صورت بروز مشکل قطع و وصلی اینترنت خود پیشنهاد می کنیم مقاله ما درباره ی خاموش شدن چراغ مودم و وصل شدن به اینترنت را مطالعه نمایید.


 توجه داشته باشید کانفیگ کردن تمامی مودم های D-link به یک صورت انجام می گیرد و این مقاله به عنوان نمونه برای کسانی که مدل D-LINK DSL-2700U این مودم را دارند تعبیه شده است و می تواند در کانفیگ کردن مودم های دیگر دی لینک نیز راهنمای خوبی برای شما باشد. 

ادامه مطلب...

تلگرام غیر رسمی یا برنامه موبوگرام چیست ؟

موبوگرام یا تلگرام غیر رسمی یکی دیگر از نرم افزار های پیام رسان است که امکاناتی نظیر تلگرام را عرضه می کند. در این نرم افزار می توانید با دوستان خود به گفتگو بپردازید و با آنها گروه ایجاد کنید و پست های خود را به اشتراک بگذارید. همچنین این امکان برای شما محیاست تا برای اولین بار از حالت روح در موبوگرام استفاده کنید، امکانی که نرم افزار پیام رسان تلگرام آن را در بر نمی گیرد.گروه مشاوره هیواتک در این مقاله شما را با نحوه ی عضویت در موبوگرام فارسی و امکانات آن آشنا می کند. با ما همراه باشید.


ادامه مطلب...

دلایل خطای violating our terms در ورود به اینستاگرام

برای یک عده از کاربران به طور حتم پیش آمده است که هنگام ورود به اینستاگرام با خطای violating our terms مواجه شده باشند. این پیغام همانطور که در ادامه ی این مقاله نیز توضیح خواهیم داد، مشکل ورود به اینستاگرام است که از ورود شما به حساب کاربریتان جلوگیری می کند. در این مقاله دلیل خطای violating our terms را برای شما بازگو خواهیم کرد. همچنین در صورت داشتن مشکل دیگری هنگام ورود به اینستاگرام، می توانید مقاله ی مشکل ورود به اینستاگرام را مطالعه نمایید.

ادامه مطلب...

نحوه مشاهده ابلاغیه در سامانه ثنا

ابلاغیه های قضایی همیشه از مهم ترین قسمت های دادرسی در قوه قضاییه بوده است. تا مدتی قبل ، ارسال دستی و کتبی اوراق قضایی مشکلات زیادی برای مردم پیش می آورد اما اکنون با الکترونیکی شدن ابلاغ های قضایی و ایجاد سامانه ثنا ، معضلات مربوط به حفظ حریم خصوصی افراد و ... رفع شده است. در این مقاله نحوه مشاهده ابلاغیه و اوراق قضایی در سامانه ثنا شرح داده شده است.

ادامه مطلب...