سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت شماره حساب سهام عدالت و شناسه شبا سهام عدالت


پس از آنکه در اسفند سال 95 ، سامانه رسمی سهام عدالت بازگشایی شد تا مشمولین سهام عدالت بتوانند صورت حساب سهام عدالت خود را استعلام کنند (راهنمای استعلام سهام عدالت را مطالعه کنید) ، در اوایل سال 96 اعلام شد که همه مشمولین برای دریافت سود سهام عدالت در سال 96 ، باید شماره شبا حساب بانکی خود را در زمان مشخص شده در سامانه سهام عدالت وارد نمایند. با توجه به اینکه قرار است سود سال 95 همه مشمولین ، در اواخر تابستان سال 96 واریز گردد ، در این مقاله نحوه اعلام شماره حساب و شماره شبا سهام عدالت را به طور کامل شرح خواهیم داد.


 سود سهام عدالت سال 95 ، در تابستان سال 96 به حساب شخصی افراد واریز خواهد شد. 

 

ادامه مطلب...

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان

 

همانطور که مستحضر هستید ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان سال تحصیلی 97 – 96 از 25 بهمن بصورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از طریق سایت Azmoon.medu.ir انجام شد . در این مرحله از ثبت نام صرفا دانش آموزان اقدام به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام می کردند . در مرحله بعدی باید کلیه داوطلبانی که ثبت نام اولیه خود را انجام داده بودند وارد همان سایت شده و اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان می کردند . این مرحله نیز از 16 فروردین آغاز شد و تا 31 فروردین ادامه داشت . در نهایت دانش آموزان متقاضی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم که ثبت نام اولیه و پرداخت هزینه را با موفقیت انجام داده اند می توانند کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان را دریافت کنند. داشتن این کارت برای شرکت در آزمون الزامی است . بنابراین در این مقاله راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 96 – 97 را ارائه کرده ایم که در ادامه توضیح داده شده است .


 همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز آزمون الزامی است 

 

ادامه مطلب...

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 96

ثبت نام کارشناسی ارشد 96 در نیمه اول دی ماه 95 و برای سنجش داوطلبان برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزادانجام شد . این آزمون در روزهای 7 و 8 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود و  کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 96 در روزهای 4 ، 5 و 6 از طریق سایت سنجش قابل مشاهده است . در کارت ورود به جلسه کنکور اطلاعات مهمی مانند شماره داوطلبی، محل آزمون ، تاریخ و روز برگزاری آزمون درج شده است . دریافت و چاپ این کارت و به همراه داشتن آن در روز آزمون برای تمامی داوطلبان الزامی است . در ادامه این مقاله و بعد از انتشار ،  راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 96 را قرار خواهیم داد .


 کارت ورود به جلسه را حتما با خود به محل آزمون ببرید 


ادامه مطلب...

بالا بردن امنیت تلگرام و جلوگیری از هک شدن تلگرام

پس از آنکه استفاده از پیام رسان تلگرام در ایران رونق گرفت، یکی از مواردی که مورد توجه کارشناسان عرصه فضای مجازی قرار گرفت امنیت تلگرامو روش های افزایش امنیت در این پیام رسان بود. با توجه به اینکه این نرم افزار در کشور به شدت مورد استقبال قرار گرفته است ، گروه مشاوره هیواتک تصمیم گرفته است در یک مقاله تخصصی ، نحوه بالا بردن امنیت تلگرام و راه های جلوگیری از هک شدن تلگرام را شرح دهد تا کاربران این پیام رسان ، با آگاهی بیشتری از آن استفاده نمایند.


 نرم افزار تلگرام به خودی خود نرم افزاری امن به حساب می آید. 

 

ادامه مطلب...

راهنمای سامانه ثبت نام کتاب درسی و خرید اینترنتی کتب درسی

مطابق با اطلاعیه های رسمی آموزش و پرورش کل کشور ، ثبت نام اینترنتی کتب درسی سال 96 برای پایه های دوم ابتدایی تا دبیرستان از روز شنبه 19 فروردین ماه 96 آغاز می شود.
گروه مشاوره هیواتک در این مقاله سعی دارد جدول زمانبندی ورود دانش آموزان برای خرید کتاب درسی مقاطع مختلف را بررسی کرده و نحوهخرید اینترنتی کتب درسی را به صورت ساده آموزش دهد.


 خرید اینترنتی کتب درسی تنها از طریق سامانه رسمی فروش و توزیع مواد آموزشی امکان پذیر است. 

 

ادامه مطلب...