سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رفع مشکل فراموشی رمز عبور در ورود به سامانه ثنا

همانطور که می دانید ازدحام و شلوعی شعب قوه ی قضاییه باعث کند شدن روند کاری می شود. به همین علت برای سهولت در کارهای قضایی سامانه ای با نام سامانه ثنا ایجاد گردید تا بتواند از این ازدحام و شلوغی بکاهد. به همین خاطر اگر تاکنون با این سامانه آشنایی نداشته اید، توصیه می شود مقاله ی آشنایی با سامانه ی قوه ی قضاییه را مطالعه نمایید تا زین پس بتوانید بعد از ثبت نام اینترنتی و در مرحله ی بعد با ثبت نام حضوری، با در دست داشتن یک رمز عبور وارد این سامانه شده و ابلاغیه هایی قضایی خود را مشاهده کنید. بعد از گرفتن رمز عبور باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید و آن را در دسترس کسی قرار ندهید. ولی به هر علتی اگر رمز عبور خود را فراموش کردید راه حلی برای شما وجود دارد که گروه مشاوره ی هیواتک در این مقاله به آن خواهد پرداخت.


ادامه مطلب...

معرفی موبوگرام کامپیوتر

تلگرام خیلی سریع توانست در دنیای مجازی جای بگیرد و به وسیله ای ارتباطی میان مردم تبدیل شود که کاربران به کمک سوپر گروه ،کانال تلگرام ، سکرت چت ، ارسال فایل و.. با مخاطبین خود در ارتباط باشند. به همین منظور با فراگیری پیام رسان تلگرام ، در کنار این نرم افزار، اپلیکیشن هایی دیگر نظیر تله گرام ، تلگرام فارسی ، موبوگرام ، موبوگرام دوم و.. روی کار آمدند تا به اضافه ی همان امکانات تلگرام، با امکانات جدید تری مثل روح تلگرام ، جذابیت این اپلیکیشن ها را بالا ببرند. موبوگرام و تلگرام اصلی امکان نصب روی کامپیوتر را نیز دارد که در ادامه در باره ی آنها صحبت خواهیم کرد. با گروه مشاوره هیواتک همراه باشید.


ادامه مطلب...

راهنمای تنظیمات مودم D-LINK DSL-2750U

روز به روز کاربران دنیای مجازی رو به گسترش می باشد و دسترسی به فضای مجازی و اپلیکیشن های متعدد نظیر اینستاگرام ، تلگرام ،ایمو ، اسکایپ و... نیازمند اتصال به اینترنت می باشد. به همین خاطر برای وصل شدن به اینترنت شما نیاز به یک مودم دارید که می توانید آن را از انواع اقسام مدل ها نظیر دی لینک ، تی پی لینک و زایکسل انتخاب نمایید. بعد از خرید مودم شما ناچار هستیدکانفیگ کردن مودم را نیز بلد باشید تا بتوانید با راحتی مودم خود را برای اتصال به اینترنت آماده کنید. گروه مشاوره ی هیواتک در این مقاله یکی از انواع مدل های مودم دی لینک را به شما آموزش می دهد. امیدواریم پاسخگوی نیاز شما باشد. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب...

آپدیت اینستاگرام با قابلیت ارسال استوری به دایرکت

حتما با قابلیت های دایرکت اینستاگرام و استوری اینستاگرام آشنا هستید . همان طور که می دانید در نسخه های قبلی اینستاگرام امکان ارسال استوری به دایرکت اینستاگرام وجود نداشت . در آپدیت اینستاگرام (نسخه 14) قابلیت ارسال استوری به دایرکت اینستاگرام اضافه شده است . مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک به این موضوع اختصاص داده شده است . همچنین خواندن سایر مقاله های مرتبط با استوری و دایرکت اینستاگرام مثل قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام و دلیل آپلود نشدن فیلم در استوری اینستاگرام و راهنمای دایرکت اینستاگرام را به شما عزیزان توصیه می کنیم .

 

ادامه مطلب...

نحوه پیدا کردن کانال تلگرام


همانطور که می دانید تعداد قابل توجهی از کاربران تلگرام را کاربران ایرانی تشکیل می دهند و یکی از قابلیت های مهم و کاربردی تلگرام ، کانال تلگرام می باشد که در مقالات متعددی مثل آموزش ساخت کانال تلگرام ، آموزش حذف کانال تلگرام ، ترفندهایی برای مدیریت کانال تلگرام و ... در مورد آن صحبت کردیم . اما با توجه به زیاد بودن تعداد کانال های تلگرام پیدا کردن کانال تلگرام مد نظر کاربران کمی سخت به نظر می رسد . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم نحوه جستجوی کانال تلگرام را آموزش دهیم .

  ادامه مطلب...