سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی آیگرام و آیگرام طلایی

شاید یکی از دلایل به وجود آمدن پیام رسان های  مشابه تلگرام ، محبوبیت تلگرام میان مردم باشد. آیگرام نیز یکی از این پیام رسان ها می باشد که این روز ها بعضی از کاربران گوشی های اندروید و ویندوز از آن استفاده می کنند. یکی از اصلی ترین امکاناتی که آیگرام را نسبت به بقیه پیام رسان های مشابه متمایز می کند وجود نسخه دسکتاپ می باشد. اگر قصد آشنایی با آیگرام را دارید در این مقاله گروه مشاوره هیواتک را همراهی نمایید. همچنین مطالعه جدید ترین مقالات مربوط به تلگرام نظیر حذف استیکر از تلگرام ، ربات چک پروفایل ،امنیت موبوگرام و تلگرام غیر رسمی آیفون نیز به شما پیشنهاد می شود.


ادامه مطلب...

فعال کردن و غیر فعال کردن آپدیت خودکار فایرفاکس


مرورگر فایرفاکس این روز ها میان کاربران محبوبیت خاصی را پیدا کرده است و معمولا کاربران از آن برای دسترسی به صفحات وب استفاده می کنند.  به همین دلیل هر چند مدت یکبار نسخه های این مرورگر به روز رسانی می شوند و امکانات جدیدی به آن افزورده می شود که می توانید این نسخه ها را به صورت خودکار به روز رسانی کنید و یا با غیر فعال کردن گزینه ی مربوطه از آپدیت خودکار آن جلوگیری نمایید. هر دوی این مسئله در مقاله ی امروز گروه مشاوره هیواتک شرح داده شده است. همچنین پیشنهاد می کنیم در دیگر مقالات مربوط به مرورگر فایر فاکس نظیر  غیر فعال کردن پروکسی در مرورگر فایر فاکس  ، خالی کردن کش مرورگر فایرفاکس ، بروزرسانی موزیلا فایرفاکسو پاک کردن کش فایر فاکس با ما همراه باشید.


ادامه مطلب...

آنروت کردن گوشی ( آنروت اندروید )

 

همانطور که در مقاله های گذشته درباره روت کردن گوشی اندروید با خود گوشی و نرم افزار روت گوشی اندروید توضیح دادیم ، می دانید که روت کردن گوشی باز کردن تعدادی از فایل های اصلی و اجازه دسترسی و تغییر در سیستم عامل است . روت کردن گوشی همانطور که مزایایی دارد ، مضراتی هم دارد که از مضرات روت کردن گوشی در مقاله روت گوشی و مزایا و معایب آن توضیح دادیم . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم روش آنروت کردن گوشی و آنروت با کینگ روت را برای شمادوستان عزیز شرح دهیم .

 


   ادامه مطلب...

زمانبندی دانلود در موبوگرام

 

در مقاله های قبل نرم افزار های مختلفی را مثل تلگرام ، واتس اپ ، سروش ، ایمو و ... را معرفی کردیم و در بین نرم افزار هایی که گفتیم تلگرام از محبوبیت خاصی برخوردار است ، با بالارفتن محبوبیت تلگرام تقاضای کاربران افزایش پیدا کرد ، به همین دلیل برنامه نویسان ایرانی برنامه ای به نام موبوگرام که همان تلگرام غیر رسمی است را طراحی کردند . در مقاله های قبل درباره دور زدن حالت روح موبوگرام و امنیت موبوگرام صحبت کردیم ، همچنین داشتن چند اکانت تلگرام یا نسخه دوم موبوگرام را معرفی کردیم . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم یکی دیگر از ویژگی های برنامه موبوگرام یعنی زمانبندی دانلود در موبوگرام را برای شما دوستان عزیز شرح دهیم .

 

  ادامه مطلب...

تغییر پیام رسان پیش فرض اندروید

 

 

سیستم عامل اندروید که این روز ها طرفدران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است، هر روز با ارائه ی خدمات و امکانات جدید به کاربران خود از حمایت آن ها تشکر می کند. این امکانات و خدمات معمولا از طریق اپلیکیشن های مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرد که درباره بعضی از این امکانات در مقالات  ساخت فیلم با عکس در اندروید ، دانلود فایل منیجر اندروید ، ردیابی گوشی اندروید و دانلود نرم افزار بلک لیست برای اندروید صحبت کردیم. اما مقاله ی امروز گروه مشاوره هیواتک درباره  تغییر پیام رسان پیش فرض اندروید می باشد که در آن شما را با بعضی از این اپلیکیشن ها آشنا خواهیم کرد.

ادامه مطلب...