سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای مشاهده قبض برق گیلان و پرداخت قبوض برق گیلان


حتما برای بسیاری از ما پیش آمده است که می خواهیم قبض برق یکی از شهرهای استان گیلان را در شهر خودمان پرداخت کنیم اما به مشکل خورده ایم. مثلا خانه ای در گیلان داریم و هر ماه نمی توانیم به آنجا سر بزنیم. در این حالت قبوضی که برای خانه مان می آید را نیز نمی توانیم دریافت کنیم. بدین منظور باید از روش های آنلاین مشاهده قبض و پرداخت اینترنتی قبض برق استان گیلان استفاده کنیم. ما در این مقاله می خواهیم روش های مشاهده قبض برق و پرداخت آنلاین قبض برق استان گیلان را شرح دهیم.


 پرداخت الکترونیکی قبوض برق استان گیلان 

ادامه مطلب...

جلوگیری از هک وای فای مودم d-link دی لینک


یکی از شکایت های اصلی کاربران اینترنت ADSL و مودم های وای فای ، زود تمام شدن حجم اینترنت و هزینه های زیاد تمدید اینترنت آنها است. با توجه به اینکه یکی از دلایل اصلی این موضوع ، هک شدن وای فای و استفاده غیر مجاز و مخفیانه از اینترنت شماست در این مقاله سعی داریمروش های جلوگیری از هک شدن مودم های وای فای D-Link را شرح دهیم.
لازم به ذکر است که این روش ها بر روی اکثر مودم های وای فای با مارک های دیگر نیز قابل انجام است اما ما در این مقاله بطور تخصصی ، جلوگیری از هک شدن وای فای مودم های D-Link را آموزش می دهیم.


 انتخاب رمز های ساده و پیش پا افتاده از عوامل اصلی هک شدن وای فای مودم هستند. 

ادامه مطلب...

راهنمای استفاده از ماشین حساب ویندوز 7


همه می دانیم که ماشین حساب نقش پر رنگی در فعالیت کاربران کامپیوتر دارد و ما بسیاری از حساب و کتاب های دم دستی خود را با ماشین حساب ویندوز انجام می دهیم. اما آیا می دانید که ماشین حساب ویندوز 7 قابلیت های بسیار پیشرفته ای در خود دارد که باید آن را فعال کنید تا تبدیل به یک ماشین حساب مهندسی پیشرفته و پر کاربرد شود ؟
ما در این مقاله می خواهیم شما را با قابلیت های ماشین حساب ویندوز آشنا کنیم که احتمالا با آن ها آشنا نیستید چرا که ماشین حساب ویندوز به طور پیش فرض در حالت Basic قرار دارد که فقط برای محاسبات ساده به کار می رود.


 ویژگی های ماشین حساب در ویندوز های XP , 7 و 8 تقریبا یکسان است.

ادامه مطلب...

آموزش پرینت گرفتن دو صفحه در یک صفحه در ورد

در زمان پرینت گرفتن برخی اسناد در ورد گاهی احتیاج پیدا می کنیم به علت کمبود کاغذ ، دو صفحه را در یک صفحه پرینت کنیم. یا زمان هایی پیش می آید که می خواهیم یک جزوه را در ابعاد کوچکتر چاپ کنیم. به عبارت دیگر در این مقاله خواهید آموخت که چگونه دو صفحه A5 را در یک صفحه A4 پرینت بگیرید.


 قبل از پرینت ، سایز کاغذ را به درستی انتخاب کنید. 

ادامه مطلب...

راهنمای مشاهده قبض گاز گیلان و پرداخت قبوض گاز گیلان

حتما برای بسیاری از ما پیش آمده است که می خواهیم قبض گاز یکی از شهرهای استان گیلان را در شهر خودمان پرداخت کنیم اما به مشکل خورده ایم. مثلا خانه ای در گیلان داریم و هر ماه نمی توانیم به آنجا سر بزنیم. در این حالت قبوضی که برای خانه مان می آید را نیز نمی توانیم دریافت کنیم. بدین منظور باید از روش های اینترنتی مشاهده قبض و پرداخت آنلاین قبض گاز استان گیلان استفاده کنیم. ما در این مقاله می خواهیم روش های مشاهده قبض گاز و پرداخت آنلاین قبض گاز استان گیلان را شرح دهیم.


 پرداخت الکترونیکی قبوض گاز استان گیلان 

ادامه مطلب...