سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی نرم افزار های کاهش حجم فیلم برای اندروید

قبلا در مقاله معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم اندروید چند نرم افزار محبوب برای ویرایش فیلم معرفی کردیم . امروز به معرفی نرم افزار های کم کردن حجم فیلم اندروید خواهیم پرداخت . اپلیکیشن های فشرده سازی فیلم اندروید ، بسیار کاربردی هستند زیرا امروزه اکثر گوشی های موبایل و دوربین های فیلم برداری با کیفیت 4k و  Full HD فیلم برداری می کنند و خرجی فیلم های آنها بسیار حجیم بوده و فضای زیادی ار حافظه گوشی را اشغال می کند . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک نحوه کاهش حجم فیلم و نرم افزارهای کاهش حجم فیلم بدون افت کیفیت اندرویدرا بررسی خواهیم کرد .

  ادامه مطلب...

معرفی نرم افزار های کاهش حجم فیلم برای اندروید

قبلا در مقاله معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم اندروید چند نرم افزار محبوب برای ویرایش فیلم معرفی کردیم . امروز به معرفی نرم افزار های کم کردن حجم فیلم اندروید خواهیم پرداخت . اپلیکیشن های فشرده سازی فیلم اندروید ، بسیار کاربردی هستند زیرا امروزه اکثر گوشی های موبایل و دوربین های فیلم برداری با کیفیت 4k و  Full HD فیلم برداری می کنند و خرجی فیلم های آنها بسیار حجیم بوده و فضای زیادی ار حافظه گوشی را اشغال می کند . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک نحوه کاهش حجم فیلم و نرم افزارهای کاهش حجم فیلم بدون افت کیفیت اندرویدرا بررسی خواهیم کرد .

  ادامه مطلب...

آموزش برطرف نمودن خطای USB Device Not Recognized

آیا در هنگام وصل کردن موس ، کیبورد ، دوربین ، هارد اکسترنال و ... به پورت usb کامپیوتر خود با پیغام USB Device not recognized مواجه شده اید ؟ گاهی ممکن است شما از طریق یک پورت usb بتوانید موبایل خود را شارژ کنید اما زمانی که دوربین خود را از طریق همان پورت usb به کامپیوتر وصل می کنید با پیغام خطا مواجه شوید . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک مشکل کار نکردن پورت usb و اختلالاتی که ویندوز درشناسایی پورت usb دارد را بررسی خواهیم کرد .



رفع مشکل کار نکردن پورت usb و مشاهده پیغام USB Device Not Recognized

 

راه حل اول برای رفع خطای USB Device Not Recognized
 

کشیدن سیستم از برق : ابتدا سیستم خود را شات دان کرده و یا از طریق دکمه پاور آن را خاموش کنید و سپس سیستم خود را از برق جدا کنید . زیرا وقتی سیستم خود را shut down می کنید هنوز مقداری برق در مادربورد آن باقی می ماند بنابراین سیستم را به طور کامل از برق جدا کرده و بعد از چند دقیقه مجددا سیستم خود را روشن کرده و پورت USB آن را بررسی کنید . ( در صورتی که از لپ تاپ استفاده می کنید باطری آن را جدا کرده و بعد از چند دقیقه مجددا وصل کنید ) گاهی با این روش مشکل نشناختن usb حل می شود .

 

راه حل دوم برای رفع خطای USB Device Not Recognized
 

درایور سیستم خود را آپدیت نمایید : در صورتی که مشکل عدم شناسایی پورت usb در مرحله قبلی حل نشد ، درایور usb خود را آپدیت کنید . برای این کار از قسمت کنترل پنل ، گزینه Device Manager را انتخاب کنید ( و یا اینکه در قسمت Start ویندوز تایپ کنید devmgmt.msc )

 

 

در صورتی که در این بخش پورت usb شما به صورت یک دستگاه ناشناخته Unknown Device نشان داده شده است ، بر روی گزینه Unknown Device راست کلیک کرده و Properties را انتخاب نمایید .

 

 

سپس وارد تب Driver شده و دکمه Update Driver را انتخاب کنید . در صورتی که این گزینه غیر فعال بود باید درایور usb خود را از سایت شرکت سازنده دانلود نمایید .

 

راه حل سوم برای رفع خطای USB Device Not Recognized

 

Disconnect کردن usb و ریست کردن سیستم : اگر مشکل کار نکردن پورت usb ویندوز شما در مرحله قبل حل نشد ، تمام پورت های usb سیستم خود را disconnect کرده و کامپیوتر خود را ری استارت کنید ، در صورتی که پورت مورد نظر همچنان شناسایی نشد یک پورت دیگر را امتحان کنید ، اگر پورت مد نظر شما همچنان شناسایی نشد ، سایر پورت ها را امتحان کنید . در صورتی که دیوایس شما توسط پورت دیگر شناسایی شد به معنی مشکل سخت افزاری آن پورت usb است اما اگر دیوایس شما توسط هیچ کدام از پورت ها شناسایی نشد وارد مرحله بعد شوید .

 

 

راه حل چهارم برای رفع خطای USB Device Not Recognized

 

USB Root Hub : از قسمت کنترل پنل وارد بخش Device manager شده و سپس وارد بخش USB Serial BUS Controller شوید . بر روی USB Root Hub کلیک راست کرده و Properties را انتخاب نمایید .

 

 

سپس وارد تب Power Management شده و تیک گزینه Allow the computer ti turn off را بردارید .

 

 

در صورتی که بیشتر از یک USB Root Hub در لیست مشاهده می کنید این کار را برای همه آن ها انجام دهید . سپس بر روی دکمه OK کلیک کنید و کامپیوتر خود را ری استارت نمایید . سپس اتصال دیوایس خود را با تک تک پورت های usb موجود در کامپیوترتان بررسی کنید و در صورتی که همچنان با مشکل عدم شناسایی پورت usb مواجه بودید وارد مرحله بعد شوید .

 

 

راه حل پنجم برای رفع خطای USB Device Not Recognized

 

اتصال مستقیم دیوایس به پورت usb : ممکن است مشکل عدم شناسایی usb ، به دلیل معیوب بودن رابط و هاب های استفاده شده باشد ، بنابراین دیوایس خود را به طور مستقیم و بدون استفاده از رابط به پورت usb کامپیوتر خود متصل کنید .

 

 

راه حل ششم برای رفع خطای USB Device Not Recognized
 

نصب ابزار USB Troubleshooter : اگر با هیچکدام از روش های قبلی مشکل شما حل نشد ابزار Windows USB Troubleshooter را دانلود و نصب کنید . این ابزار رایگان بوده و با ویندوز7 ، XP ، Vista سازگار است .

 

 

 

راه حل هفتم برای رفع خطای USB Device Not Recognized

 

به روز رسانی درایور usb : در صورتی که خطای Unknown Device  را در بخش Device Manager مشاهده کردید وارد قسمت Universal Serial USB Controllers شوید . در این بخش شما حد اقل یک Generic USB Hub مشاهده خواهید کرد . ممکن است این تعداد در کامپیوتر شما بیشتر هم باشد . بر روی آن کلیک راست کرده و سپس گزینه Update Driver Software را انتخاب کنید ، در پنجره پ آپی که باز می شود گزینه Browse my computer for driver software را انتخاب کنید .

 

 

سپس گزینه Let me Pick from a list of device drivers on my computer را انتخاب کنید .

 

 

 

سپس دکمه Next و در نهایت Close را انتخاب کنید . در صورتی که تعداد Generic USB Hub های شما بیشتر از یک عدد است این مراحل را برای تمام آن ها تکرار کنید .

 


 



راه حل هشتم برای رفع خطای USB Device Not Recognized
 

Uninstall کردن USB : همه پورت های usb سیستم خود را Uninstall کرده و سپس کامپیوتر خود را ری استارت کنید . برای این کار از قسمت استارت ویندوز وارد کنترل پنل شده و Device manager را انتخاب کنید .

 

 

همه آیتم هایی را که در زیر USB Serial BUS Controller می بینید با کلیک راست Uninstall کنید ، در ابتدا پورت هایی که Unknown device هستند را Uninstall کنید .

 

راه حل نهم برای رفع خطای USB Device Not Recognized

 

Uninstall کردن دیوایس های پنهان : به صورت پیش فرض Device manager همه دیوایس هایی را که روی سیستم نصب هستند ، نمایش نمی دهد و معمولا دیوایس هایی را که اخیرا نصب شده اند را نشان می دهد . پورت های usb پنهان ممکن است با پورت مورد نظر شما تداخل داشته باشد . برای دیدن دیوایس های پنهان در Device manager در قسمت Command prompt کدهای زیر را وارد کنید :

 

set DEVMGR_SHOW_DETAILS=1
set DEVMGR_SHOW_NONPRESENT_DEVICES=1
start devmgmt.msc

 

سپس Device manager را باز کرده و در تب View گزینه Show hidden device را انتخاب کنید .

 

 

اگر در لیستی که زیر Universal Serial BUS Controllers باز می شود موردی وجود داشت که خاکستری و یا Unkown device بود آن را Uninstall کنید . ممکن است با حذف پورت های قدیمی مشکل عدم شناسایی پورت فعلی حل شود .

 

 



 




منبع : آموزش برطرف نمودن خطای USB Device Not Recognized




 


آموزش لایک کامنت و پاسخ به کامنت اینستاگرام

 

امروزه اینستاگرام به دلیل امکانات جذاب و متنوع از جمله گذاشتن چند عکس و فیلم کنار هم ،دریافت تیک آبی اینستاگرام ، ساخت گروه در اینستاگرام ، لایو در اینستاگرام ، استوری در اینستاگرام ، استفاده هم زمان از چند اکانت در یک گوشی ،  دانلود عکس از اینستاگرام ، تگ کردن افراد ،پیش نویس کردن پست ها در اینستاگرام و... که تنها قسمتی از امکانات بی نظیر این نرم افزار می باشد بسیار محبوب شده است. معمولا بعد از به اشتراک گذاشتن پست، اگر اینستاگرام خود را خصوصی کرده باشید فقط دوستان شما می توانند برای شما کامنت ارسال نمایند ولی اگر پیج شما عمومی باشد این امکان برای تمامی افراد مهیاست. ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم چگونه جواب کامنت دوستان خود را بدهید تا آنها حتی بدون مراجعه به پست شما، در صفحه شخصی خود، پاسخ شما را مشاهده کنند. پس ما هیواتک همراه باشید.



ادامه مطلب...

معرفی گوشی دخترانه ال جی مدل جی 6 مناسب بانوان

 با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن گوشی های لمسی همه ی ما به دنبال یک گوشی با امکانات مناسب هستیم تا بتواند نیاز های روزمره ما را برطرف کرده و همچنین امکان استفاده از اپلیکیشن های متنوع نظیر تلگرام ، ایمو ، اینستاگرام ، و... را به ما بدهد تا وسیله ارتباطی میان ما و دیگران باشد. موارد استفاده از یک گوشی برای هر کس با دیگری تفاوت هایی دارد. به طور مثال نیاز یک سالمند با نیاز یک فرد جوان فرق دارد. جوانان به دنبال گوشی هایی خوش دست با قیمت مناسب هستند که در عین ظاهری زیبا بتواند نیاز های آن ها را در خصوصی یک گوشی مناسب فراهم کند. ما در این مقاله گوشی ضد آب و ضد گرد و غبار ال جی مدل جی 6 را به شما معرفی می کنیم که پاسخگوی نیاز های شما نیز می باشد. با هیواتک همراه باشید.

ادامه مطلب...