سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگران سرعت انتقال عکس از گوشی به رایانه نباشید

 


به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت The verge، یکی از مشکلاتی که کاربران همواره با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، آن است که چگونه با سرعت زیاد تصاویر و ویدیوهای ذخیره شده در گوشی‌های خود را به رایانه منتقل کنند.

ادامه مطلب...

چهکنیم که گوشی آیفون هنگ نکند؟

 


به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت ویکی هاو، با توجه به آنکه کاربران بسیاری در فضای مجازی از هنگ کردن گوشی‌های آیفون خود گله و شکایت کرده‌اند، در این گزارش به بررسی مختصر مجموعه اقداماتی که می‌توان به منظور جلوگیری از اتفاقات اینچنینی همچون هنگ کردن گوشی‌های آیفون پرداخته شده است.

  ادامه مطلب...

از وای فای عمومی استفاده نکنید!

 


به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت 9news، طبق تحقیقات و پژوهش‌هایی که توسط موسسه اسکم واچ  (ScamWatch) صورت گرفته است، در سال گذشته 2017 میلادی بالغ بر 160 هزار کاربر استرالیایی تحت تاثیر استفاده از اینترنت وای فای عمومی، حدود 100 میلیون دلار خود را از دست داده و اطلاعات شخصی‌شان نیز به سرقت رفته است.

ادامه مطلب...

الجی هم مشمول رجیستری شد

 

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی که در یک برنامه تلویزیونی حضور یافته بود، با بیان اینکه طرح ثبت تلفن‌های همراه یا رجیستری در حوزه ساماندهی واردات گوشی‌های همراه اجرا شده، گفت: از روز شنبه وارد فاز پنجم این طرح شدیم و گوشی‌های ساخت شرکت ال‌جی در پوشش این طرح قرار گرفتند. بنا به برنامه‌ریزی‌ها نیز پیش از پایان سال 96 تمامی برندها شامل این طرح خواهند شد.

ادامه مطلب...