سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کنترل موبایل دیگران با کامپیوتر و رفع مشکلات موبایل از راه دور


مدیریت کردن گوشی از راه دور از جمله راه های بررسی و رفع مشکلات موبایل های هوشمند است. در سال های اخیر نرم افزارهای مفیدی در این زمینه به وجود آمده اند تا کارشناسان موبایل بتوانند از راه دور و از طریق اینترنت به گوشی موبایلی که دارای مشکل است وصل شوند و در راستای رفع مشکلات آن تلاش کنند. گروه مشاوره هیواتک نیز در راستای اهمیت این موضوع و در ادامه مقاله  " راهنمای استفاده از تیم ویور و کنترل از راه دور کامپیوتر " در این مقاله نرم افزار Team Viewer Quick Support را به شما معرفی می کند تا شما بتوانید به راحتی آن را نصب و از کامپیوتر خود ، وارد موبایل خود یا دیگران شوید.


 برای کنترل از راه دور گوشی موبایل ، نرم افزار TeamViewer باید بر روی کامپیوتر و موبایل نصب شود. 

ادامه مطلب...

ساخت استیکر شخصی تلگرام به وسیله ربات ساخت استیکر


یکی از امکانات جالب پیام رسان تلگرام ، وجود مجموعه بزرگی از استیکر هاست که باعث می شود مکالمات بین افراد جذاب تر و واقعی تر جلوه کند. با توجه به گسترش روز افزون استیکر ها در نرم افزار تلگرام ، تصمیم گرفتیم روش ساخت استیکر شخصی تلگرام را در این مقاله شرح دهیم. همچنین نرم افزاری را برای تبدیل تصاویر به استیکر معرفی می کنیم تا از صفر تا صد ساخت پکیج استیکر را فرا بگیرید.


 شرایط ساخت استیکر ها توسط ربات برای شما ارسال می شود. 

ادامه مطلب...

راهنمای مشاهده قبض گاز خوزستان و پرداخت قبوض گاز خوزستان


حتما برای بسیاری از ما پیش آمده است که می خواهیم قبض گاز یکی از شهرهای استان خوزستان را در شهر خودمان پرداخت کنیم اما به مشکل خورده ایم. مثلا خانه ای در خوزستان داریم و هر ماه نمی توانیم به آنجا سر بزنیم. در این حالت قبوضی که برای خانه مان می آید را نیز نمی توانیم دریافت کنیم. بدین منظور باید از روش های اینترنتی مشاهده قبض و پرداخت آنلاین قبض گاز استان خوزستان استفاده کنیم. ما در این مقاله می خواهیم روش های مشاهده قبض گاز و پرداخت آنلاین قبض گاز استان خوزستان را شرح دهیم.


 پرداخت الکترونیکی قبوض گاز استان خوزستان 

ادامه مطلب...

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی در منزل و جمع آوری سوابق بیمه


در راستای آگاه سازی هموطنان عزیز در خصوص بیمه تامین اجتماعی و چگونگی مشاهده سوابق بیمه در سامانه جدید سازمان تامین اجتماعی ، تصمیم گرفتیم در این مقاله چگونگی ورود به سامانه بیمه و مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی را شرح داده و همچنین چگونگی جمع آوری سوابق بیمه در شعب مختلف را نیز توضیح دهیم.


 در سامانه جدید برای ورود به سایت و مشاهده سوابق نیازی به شماره بیمه نیست. 

ادامه مطلب...

راهنمای مشاهده قبض آب خوزستان و پرداخت قبوض آب خوزستان


حتما برای بسیاری از ما پیش آمده است که می خواهیم قبض آب یکی از شهرهای استان خوزستان را در شهر خودمان پرداخت کنیم اما به مشکل خورده ایم. مثلا خانه ای در خوزستان داریم و هر ماه نمی توانیم به آنجا سر بزنیم. در این حالت قبوضی که برای خانه مان می آید را نیز نمی توانیم دریافت کنیم. بدین منظور باید از روش های اینترنتی مشاهده قبض و پرداخت آنلاین قبض آب استان خوزستان استفاده کنیم. ما در این مقاله می خواهیم روش های مشاهده قبض آب و پرداخت آنلاین قبض آب استان خوزستان را شرح دهیم.


 پرداخت الکترونیکی قبوض آب استان خوزستان 

ادامه مطلب...