سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرونده دو شرکت بیمه روی میز سازمان خصوصی سازی

 

در روزهای گذشته 17.32 درصد از سهام شرکت بیمه البرز توسط سازمان خصوصی‌سازی با هدف واگذاری بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی واگذار شد، اما پس از این واگذاری خبرهای رسیده حاکی از این است که این شرکت بار دیگر به بخش دولتی واگذار شده. کنسرسیومی که این شرکت را خریده متشکل از سه نهاد است که یکی از آنها صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی است و این یعنی سازمان خصوصی‌سازی سهم دولت را بار دیگر به دولت فروخته و هدف خصوصی‌سازی به معنی واقعی میسر نشده است.

ادامه مطلب...

پرونده رجیستری 96بسته شد

 


به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، پس از 6 ماه تلاش ضربتی دولت برای ساماندهی بازار گوشی های موبایل، بیش از 50 درصد بازار از گوشی های وارداتی قاچاق پاک شد و پرونده رجیستری تلفن همراه در سال 96 به اتمام رسید.

ادامه مطلب...

حذف اکانت توییتر

 

درمقاله قبل ساخت اکانت توییتر را برای شما دوستان عزیز شرح دادیم و برای بالا بردن امنیت توییتر روش فعال کردن تایید دو مرحله ای توییتر را برای شما دوستان عزیز توضیح دادیم اما ممکن است شما به هر دلیلی بخواهید حذف اکانت توییتر را انجام دهید . شاید این سوال برای بسیاری از شما پیش بیاید که چجوری اکانت توییتر رو حذف کنم ؟ در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص طریقه حذف توییتر و حذف اکانت توییتر با گوشی برای شما دوستان عزیز صحبت کنیم . همچنین مطالعه مقاله های دیلیت اکانت اینستاگرام ، دیلیت اکانت واتس آپ ، حذف اکانت تلگرام را به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم .


ادامه مطلب...

جیلبریک ایفون

 

ممکن است که شما از محدودیت های آیفون خسته شده باشید و بخواهید از گوشی هوشمند خود بی حدو مرز استفاده کنید ، اما برای استفاده بی حدو مرز از آیفون چه راه حلی وجود دارد ؟ آیا شکستن مرز ها ممکن است به ضرر شما باشد ؟ در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم روش شکستن مرز های آیفون یعنی جیلبریک آیفون را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم و در مورد مزایا و معایب جیلبریک آیفون برای شما عزیزان صحبت کنیم . همچنین مطالعه مقاله های ریستور آیفون با آیتیونز ، کمبود حافظه آیفون ، برگرداندن بکاپ آیفون ، مشکل روشن نشدن آیفون را به شما دوستان عزیز توصیه می کنیم .

 

مقاله هنگ کردن آیفون را نیز بخوانید .

 

ادامه مطلب...

اندروید اوریو به گلکسی نوت 8 میآید

 

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، شرکت سامسونگ پیشتر به طور رسمی اعلام کرده بود که گلکسی نوت 8 در تاریخ 30 مارس  به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید 8 ( اندروید اوریو ) مجهز و به‌روزرسانی خواهد شد. اما اینطور که به نظر می‌رسد انگار سامسونگ قصد دارد کاربران این پرچمدار جدید را زودتر خوشحال کند.

ادامه مطلب...