سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارسال پیام تصویری تلگرام و دانلود تلگرام جدید نسخه 4

در آخرین روز های اردیبهشت 96 جدیدترین آپدیت تلگرام منتشر شده است تا کاربران بسیاری از دغدغه های مهم خود در این نرم افزار پیام رسان را رفع شده ببینند. در این نسخه از تلگرام امکانات مهمی چون ارسال پیام تصویری به وسیله تلگرام گنجانده شده است که در ادامه این مطلب به آن اشاره می کنیم. همچنین نحوه بروزرسانی به این نسخه را نیز برای کاربران هیواتک توضیح خواهیم داد.


 برای مشاهده پیام های تصویری باید نسخه 4 تلگرام را نصب کنید. 

 

ادامه مطلب...

مشاوره خرید گوشی های غیر لمسی و گوشی های دارای صفحه کلید

در ده سال اخیر ، گوشی های موبایل تغییرات بسیار زیادی در زمینه طراحی ، نوع کاربری و اندازه داشته اند. آنچه مشخص است این است که با پیشرفت تکنولوژی در گوشی های موبایل ، برخی تغییرات اجتناب ناپذیر بودند. از جمله ی این تغییرات می توان به حذف صفحه کلید گوشی های همراه و اضافه شدن امکان تاچ یا لمس در فرمان دادن به گوشی بود. با توجه به اینکه هنوز طرفداران گوشی های غیرلمسی زیاد هستند و افراد بسیاری به دنبال یافتن گوشی های غیرلمسی در بازار هستند ، در این مقاله سعی داریم مشاوره خرید گوشی های غیرلمسی را برای کاربران گروه مشاوره هیواتک آماده کنیم. ضمنا پیشنهاد می کنیم مقاله ما در مورد " گوشی های مناسب بانوان " را نیز مطالعه کنید.


 گوشی های غیر لمسی معمولا دارای سیستم عامل قوی نیستند و کاربری ساده و معمولی دارند. 

 

ادامه مطلب...

مزایای حذف اکانت تلگرام یا دیلیت اکانت تلگرام چیست


روزانه سوالات زیادی در خصوص دیلیت اکانت تلگرام یا حذف اکانت تلگرام پرسیده می شود. در این مقاله علاوه بر اینکه می خواهیم بگوییم انجام این کار چه مزایا و معایبی خواهد داشت سعی داریم روش انجام این کار را نیز در نرم افزار پیام رسان تلگرام شرح دهیم. با توجه به اینکه امکانحذف اکانت در داخل نرم افزار تلگرام تعبیه نشده است ، با خواندن ادامه این مقاله خواهید توانست از طریق سایت تلگرام نسبت به دیلیت اکانت تلگرام خود اقدام کنید.


 حذف کردن اکانت تلگرام از داخل نرم افزار تلگرام امکان پذیر نیست. 

 

ادامه مطلب...

ویژگی های گوشی مناسب خانم ها و معرفی مدل های مناسب بانوان


در این سال ها خرید یک گوشی مناسب برای خانم ها دغدغه بسیاری از مردم بوده است. تصور کنیم می خواهید برای همسر یا مادر خود به عنوان هدیه یک گوشی موبایل خریداری کنید و هنوز نمی دانید چه ویژگی هایی در یک موبایل می تواند خوشایند بانوان باشد. با توجه به توضیح بالا ، اهمیت شناختن امکانات و خصوصیت های گوشی های مخصوص بانوان ، غیر قابل انکار است.

گروه مشاوره هیواتک تصمیم گرفته است در راستای معرفی گوشی های موبایل مناسب رده های مختلف ، این بار در یک مقاله مجزا ویژگی های یک گوشی مناسب برای بانوان را شرح دهد. در این مقاله سعی داریم در خصوص امکانات یک گوشی موبایل مخصوص خانم ها و معرفی برخی مدل های موجود در بازار توضیحاتی را ارائه کنیم.

 


 با علاقمندی های بانوان در گوشی های موبایل آشنا شوید! 

 

ادامه مطلب...

بالا بردن امنیت اینستاگرام و جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

 

از زمانی که اعلام شد برخی از حساب های کاربری اینستاگرام هک شده است، اینستاگرام هم مانند سایر شبکه های اجتماعی جهت جلوگیری از هک شدن اینستاگرام ، راهکار رمز موقت یا همان تایید دو مرحله ای ورود به برنامه را طراحی و پیاده سازی کرد. با توجه به اهمیت موضوع هک شدن حساب اینستاگرام و بالا بردن امنیت اینستاگرام ، در این مقاله سعی داریم نحوه فعال سازی two-factor authentication را برای کاربران شرح دهیم.


 تایید دو مرحله ای تقریبا از هک شدن اکانت شما به طور کامل جلوگیری می کند. 

ادامه مطلب...