سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنظیمات زنگ و هشدار ها در آیفون

 

یکی از مشکلاتی که گوشی های ایفون به آن مبتلا هستند، این است که نمی توانید به راحتی گوشی های اندرویدی هر آهنگی را به عنوان زنگ موبایل خود در نظر بگیرید و لازم است نرم افزار تبدیل آهنگ به زنگ آیفون را دانلود و به کمک آن آهنگ خود را ابتدا به رینگتون نبدیل کرده و سپس به عنوان زنگ موبایل بر گزینید. اما در بعضی مواقع ممکن است گوشی شما هنگام تماس هیچگونه صدا و نشانه ای نداشته باشد که این مشکل بسیاری از کاربران است که هنگام تماس با مرکز گروه مشاوره هیواتک با کارشناسان در میان می گذارند. به همین علت لازم  دانستیم در مقاله ی امروز خود به این موضوع نیز بپردازیم. همچنین پیشنهاد می کنیم در دیگر مقالات گروه مشاوره هیواتک نظیر آیتونز چیست ، ذخیره آهنگ از تلگرام با آیفون ، کار نکردن تاچ آیفون و آپدیت آیفون با آیتونز  همراه باشید.



ادامه مطلب...

نصب اسنپ برای ایفون

همانطور که می دانید بسیاری از اپلیکیشن های ایرانی ، خصوصا اپلیکیشن هایی که در آن ها پرداخت مالی صورت می گیرد امکان ارائه در فروشگاه های اپل ( اپ استور ) را ندارند . به همین دلیل اپلیکیشن اسنپ مانند بسیاری از همراه بانک ها در ایران خارج از محیط اپ استور و به صورت مستقیم در وب سایت اسنپ ارائه شده است . با توجه به مشکلاتی که بسیاری از کاربران آیفون در نصب اسنپ روی آیفون خود داشتند در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم دانلود اسنپ برای iOS و آیفون و طریقه نصب اسنپ برای آیفون را آموزش دهیم .

 

 

ادامه مطلب...

رفع مشکل کار نکردن میکروفن در ویندوز 10

در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم یکی از بزرگترین مشکلات ویندوز 10 یعنی مشکل کار نکردن میکروفون را بررسی کنیم . به صورت کلی ویندوز 10 با بسیاری از دستگاه های ضبط به سادگی کار نمی کند . تجربه ثابت کرده که مشکل کار نکردن میکروفن در ویندوز 10 معمولا به تنظیمات صدا در ویندوز مربوط می شود . بهتر است قبل از هر کاری از سالم بودن میکروفن خود اطمینان حاصل کنید . بهترین راه برای بررسی این مسئله این است که میکروفون خود را با یک کامپیوتر دیگر تست کنید . در صورتی که میکروفون شما در یک کامپیوتر دیگر به درستی کار کند به این معنی است که مشکل از تنظیمات شما ناشی می شود . در صورتی که از کامپیوتر رومیزی استفاده می کنید ( و نه دسکتاپ ) ، میکروفون یا هدست را به پنل پشت PC متصل کنید . پورت های audio جلویی معمولا به درستی به مادربورد متصل نمی شوند .

  ادامه مطلب...

تغییر اسم ایردراپ در آیفون

کاربرانی که از گوشی های کمپانی اپل استفاده می کنند با واژه ی ایردراپ آشنایی دارند اما شاید بعضی از آنها کاربرد این گزینه را ندانند و طرز کار با آن را بلد نباشند. ایردراپ در آیفون مثل بلوتوث در گوشی اندرویدی عمل کند و به کمک آن می توانید فایل، عکس، ویدیو و... را با سایر دستگاه های اپل که در نزدیکی شما هستند به صورت رایگان به اشتراک بگذارید. همانطور که پیش تر نیز در مقاله ی ایردراپ آیفون نیز توضیح دادیم، تنها دیوایس های اپلی که به iOS7 به بالا تر مجهز می باشند، می توانند از قابلیت ایردراپ استفاده کنند. اگر قصد تعویض اسم ایردراپ خود را دارید در ادامه با ما همراه باشید. همچنین پیشنهاد می کنیم دیگر مقالات گروه مشاوره هیواتک نظیر عدم شناسایی آیفون در آیتونز ، سوالات امنیتی اپل آیدی ، گیر کردن روی آرم اپل و هنگ کردن آیفون همراهی نمایید.

 

ادامه مطلب...

تغییر رمز وای فای zyxel

تغییر رمز وای فای zyxel


همانطور که می دانید یکی از روش های بالا بردن امنیت مودم و جلوگیری از هک وای فای مودم ، دادن پسورد مناسب به وایرلس مودم می باشد . در این خصوص می توانید مقاله انتخاب یک رمز عبور قوی و ویژگی های یک پسورد خوب را مطالعه نمایید . قبلا در مقالاتتغییر رمز مودم دی لینک و تغییر رمز مودم تی پی لینک ، روش تغییر رمز وای فای d-link و تغییر رمز وای فای مودم tp-link را آموزش دادیم . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم تغییر رمز وای فای zyxel را آموزش دهیم . در این مقاله تغییر رمز وای فای مودم های zyxel HN ، zyxel HW ، zyxel Del 1202 ، zyxel 1312 را بررسی خواهیم کرد .

 


ادامه مطلب...