سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خطاهای نصب بازی در کامپیوتر

 

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران با آن مواجه هستند خطا های رایج در هنگام نصب بازی کامپیوتری است که باعث مختل شدن نصب بازی و یا ایجاد ارور هایی در بازی برای شما می شوند . در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص علت نصب نشدن بازی ها در ویندوز و انواع ارور های بازی در هنگام نصب برای شما دوستان عزیز صحبت کنیم .




علت نصب نشدن بازی در کامپیوتر

در این بخش می خواهیم علت نصب نشدن بازی در کامپیوتر را برای شما دوستان عزیز شرح دهیم . برای فهمیدن ارورهای نصب بازی با ما همراه باشید .

 

•ارورهای نصب بازی در کامپیوتر علت های مختلفی می تواند داشته باشد . معمولا بازی هایی که در ایران هستند و به دست ما می رسند اصلی نیستند یکی از علت های خطا در نصب بازی اصل نبودن فایل نصبی است .

همگام نبودن فایل های نصبی بازی با ورژن ویندوز نصب شده روی سیستم شما باعث ارورهای نصب بازی می شود .

گاهی ممکن است درایوی که برای نصب بازی انتخاب کرده اید فضای کافی نداشته باشد و با خطاهای نصب بازی مواجه شوید .

ناقص بودن فایل های نصبی یکی از علت های خطا در نصب بازی است . 

 


 



خطاهای هنگام نصب بازی در کامپیوتر

ارور ignor 

 این ارور زمانی رخ می دهد که شما بازی خود را از جای نامعتبر دانلود کرده باشید یا CD کپی بازی را تهیه کرده باشید و با خطا در نصب بازی مواجه می شوید . این خطا که اصطلاحا ignor نام دارد و به دلیل ناقص بودن فایل نصبی بازی شما ایجاد می شود . در صورت مشاهده این خطا شما 3 گزینه را می توانید انتخاب کنید . این سه گزینه به شرح زیر است : 

Abort : با انتخاب این گزینه نصب بازی برای شما لغو می شود و باید فایل کامل را نصب کنید .

Retry : با انتخاب این گزینه سیستم شما مجددا به دنبال نقص فایل نصبی و رفع آن می گردد .

Ignor : با انتخاب این گزینه سیستم شما از نقص فایل نصبی رد شده و به ادامه نصب بازی می پردازد . با انتخاب این گزینه بازی شما نصب می شود اما ممکن است در هنگام بازی دچار خطا و ارور های مختلفی شوید .

 

خطاهای نصب بازی

 

خطای Xbit 

این خطا به دلیل همگام نبودن ویندوز نصب شده بر روی سیستم شما و بازی در حال نصب رخ می دهد . برای جلوگیری از خطای Operation system در هنگام نصب بهتر است قبل از خرید یا دانلود بازی به خصوصیات آن توجه کنید .

 

ارورهای نصب بازی

 

خطای Not enough Space

این خطا در صورت کمبود فضا برای نصب بازی شما رخ می دهد . باید درایور نصب بازی را به درایور با فضای بیشتر تغییر دهید تا این خطا یا خطای This partitions را در هنگام نصب بازی مشاهده نکنید .

 

ارور ignor

 

ارور Please insert next disk

این خطا در نصب بازی هنگامی رخ می دهد که هنگام نصب شما نیاز به استفاده از یک دیسک یا همان DVD داشته باشید و برای ادامه پیدا کردن نصب بازی باید از آن DVD استفاده کنید .

 







منبع : خطاهای نصب بازی در کامپیوتر