تلویزیون از گذشته تا به امروز پر طرفدار ترین سرگرمی در بین مردم بوده است . همواره این جعبه جادویی در حال پیشرفت و توسعه است . امروزه بعد از گذشت سال ها و ظهور تلفن های هوشمند ، تلویزیون ها نیز پیشرفت کرده و برای ارائه خدمات بیشتر به مردم در تلاش هستند . یکی از قابلیت های جدید تلویزیون های اسمارت ضبط برنامه تلویزیون با فلش است . اما چگونه با تلویزیون فیلم ضبط کنیم ؟ نحوه ضبط برنامه های تلویزیون چگونه است ؟ در مقاله امروز گروه مشاوره هیواتک قصد داریم در خصوص ضبط فیلم از تلویزیون روی فلش مموری و ضبط برنامه تلویزیون با دستگاه برای شما دوستان عزیز صحبت کنیم .

 


 بهتر است قبل از اتصال فلش مموری به تلویزیون از اطلاعات آن بکاپ تهیه کنید 

  

 

آموزش ضبط فیلم از تلویزیون

در این بخش می خواهیم در خصوص ضبط فیلم از تلویزیون روی فلش مموری صحبت کنیم . با پیشرفت تکنولوژی تلویزیون های قدیمی جایگزین تلویزیون های جدید و پیشرفته شدند . کم کم قابلیت های زیادی به تلویزیون ها اضافه شد . اصطلاحا به این تلویزیون ها Smart گفته می شود . یکی از این قابلیت ها ضبط برنامه تلویزیون روی فلش است و به تازگی قابلیت ضبط فیلم از تلویزیون بدون واسطه و توسط خود تلویزیون صورت می گیرد .  نحوه ضبط برنامه تلویزیون به شرح زیر است :

 

ابتدا فلش مموری خود را از طریق پورت USB که معمولا پشت تلویزیون است به تلویزیون خود متصل کنید .

منتظر بمانید که فلش مموری توسط تلویزیون شناسایی شود .

روی کنترل تلویزیون خود دکمه Record را پیدا کرده و بعد از شناسایی فلش آن را فشار دهید .

اکنون برنامه در حال پخش روی فلش مموری ضبط می شود .

بعد از تمام شدن برنامه و برای قطع کردن ضبط روی فلش در تلویزیون دکمه stop را فشار دهید .

•ضبط فیلم از تلویزیون روی فلش مموری انجام شد .

 


 

 



ضبط برنامه تلویزیون با دستگاه

در تلویزیون های قدیمی قابلیت ضبط فیلم از تلویزیون روی فلش مموری وجود ندارد . اما جای نگرانی نیست چرا که با استفاده از دستگاه های دیجیتال شما می توانید ضبط برنامه تلویزیون با دستگاه را انجام دهید . برای انجام این کار کافی است که دستگاه را به تلویزیون خود متصل کرده و با استفاده از درگاه USB تعبیه شده روی دستگاه به ضبط برنامه تلویزیون با دستگاه بپردازید . دستگاه هایی که برای ضبط فیلم از تلویزیون روی فلش مموری کاربرد دارند در بازار تنوع بسیاری دارند . چند نمونه از معروف ترین دستگاه های ضبط فیلم دیجیتال DVR ، NVR و PVR است .

 


 





منبع : ضبط فیلم از تلویزیون روی فلش مموری