هرروز نسخه های جدید تلگرام با امکانات جدید تری نسبت به قبل عرضه می شوند. در نسخه های قبل امکان گذاشتن قفل روی چت تلگرام ، ارسال پیام صوتی ، تماس صوتی در تلگرام و... خیلی امکانات دیگر را به شما آموزش دادیم. در نسخه های قبلی امکانایجاد سکرت چت در تلگرام برای کاربران فراهم بود. که با ایجاد سکرت چت پیام آنها بعد از خوانده شدن چند ثانیه بعد به طور خودکار حذف می شد ولی در به روز رسانی جدید تلگرام ، شما می توانید قبل از ارسال تصاویر خود، زمان به نمایش گذاشتن آن را مشخص کنید و در پروفایل خود بیوگرافی خود را اضافه کنید. هیواتک این قابلیت را در این مقاله به  شما آموزش می دهد.


 در پیام های محو شونده تنها راه برای ذخیره عکس، گرفتن اسکرین شات است.



 

ویژگی پیام محو شونده چیست ؟

یکی از ویژگی های بارز پیام محو شونده این است که به شما این امکان را می دهد که عکس ارسالی شما در زمانی که تعیین کرده بودید قابل نمایش باشد و طرف مقابل امکان سیو کردن آن را نداشته باشد.



 


در کدام نسخه تلگرام ارسال پیام محو شونده وجود دارد ؟

در به روز رسانی جدید تلگرام در نسخه 4.2.1 این امکان برای شما محیا می شود. اگر می خواهید ورژن تلگرام خود را مشاهده کنید، مقاله ی " مشاهده نسخه تلگرام و به روز رسانی تلگرام " را مطالعه فرمایید.


 پیام پاک شونده، بلافاصه بعد از سین کردن پیام از سوی طرف مقابل، با توجه به زمانی که انتخاب کرده بودید حذف می شود. 


نحوه ارسال پیام پاک شونده در تلگرام

ابتدا عکسی راکه قصد ارسال آن به صورت پیام پاک شونده در تلگرام را دارید، را از گالری انتخاب کنید.

 

 

قسمتی که تصویر ساعت دارد را انتخاب کنید و مقدار زمانی که قصد دارید این پیام برای طرف مقابل قابل مشاهده باشد را انتخاب کنید و گزینه Done را گزینش کنید و عکس خود را ارسال کنید.

 

همانطور که دیدید به راحتی توانستید یک پیام محو شونده به طرف مقابل ارسال نمایید.



منبع : ارسال پیام محو شونده در تلگرام نسخه جدید